Яж, моли се, обичай, Елизабет Гилбърт


Подейства ми като горещ ароматен чай в студена октомврийска вечер. Като изпих чашата до дъно, ръцете ми си възвърнаха чувствеността, дишах по-леко и сковаността в гърба ми изчезна.

И разбира се, гледах филма. Страхотни избори на актьори в ролята на Кетут и бразилеца ! Разочарована бях от липсващи ценни моменти …

Официалният сайт на авторката:

www.elizabethgilbert.com

Elizabeth Gilbert’s talk on creativity at the 2009 TED Conference

Източник: www.trueyogainc.com

Източник: http://www.trueyogainc.com

Статия за книгата и филма в New York Times: Eat, Pray, Marry, By CURTIS SITTENFELD

1 responses to “Яж, моли се, обичай, Елизабет Гилбърт

  1. Толкова много коментари изчетох за тази книга, че се навих и аз да я прочета. Честно казано в началото ме отблъскаше заглавието, защото ми изглежда малко несериозно – като досадните американски книжлета по приложна психология.
    Но вече искам да си я купя, понеже толкова много хора не могат да грешат 😉

Вашият коментар