Кaчих се в колата на непознати пакистанци


Източник: treehugger.com

Източник: treehugger.com

Имам още 10 минути. Няма как да изпусна автобуса. Още две преки и съм на спирката…

Изпреварва ме жена на около 22 – 41 години. (Непосилно ми е да отгатвам възрастта на американките …. Повечето пъти грубо греша.)

Шапка, шал, очила и iPod. Почти всички сетива са доволно блокирани.

Цветовете на чантата и обувките, както и тези на шала и качулката, подаваща се от палтото, са едни и същи.

Подреждаме се и двете до спирката.

5 минути. 10 минути. А, няма го автобусът… Нервно се оглеждаме във всички посоки.

15 минути. 20 минути. О не, ще закъснея за работа.

Кола приближава спирката и спира. Жената на възраст между 22 и 41 години се отдръпва. Явно я питат нещо.

Приближават се към мен. Очарователна пакистанка се усмихва и с характерния твърд акцент:

– Към шпирката на метчрото ли отчиватче? Можем джа ви оштавим там… Афтобуша понякога не е много реджовен…

– Да… Опасявам се… О, много ви благодаря…

Качвам се.

– Благодаря ви отново ! Винаги е бил редовен…  Щях да закъснея за работа…

Пакистанци са. Или индийци. Пакистан нещо лошо ли беше? … По новините много говорят за Пакистан… Защо се качих в колата на непознати ? Мъжът зад волана изглежда леко нервен, но жената има изключително приветлива и очарователна усмивка …

Спирката на метрото.

– Благодаря ви отново ! Обикновено не бих се качила в кола на непознати! Но вие изглеждате добри хора!

4 responses to “Кaчих се в колата на непознати пакистанци

  1. Това звучи като скок в реката от висок мост – не си сигурен, че ще приключи добре, но пък усещането когато изплуваш невредим е … вдъхновяващо, незабравимо, неповторимо…. Забавлявай се, но и се пази😉

    Целувки! Липсваш ми!

  2. Мисля, че имате чудесното качество да долавяте интуитивно негативното и позитивното. Как се отнасят към Вас непознати животни, кучета например?

    • Ха ха… Ами не съм се замисляла… Но котката на моята съквартирантка изобщо не ме уважава. Непрекъснато ми сяда на мястото и ме разиграва…🙂

  3. Друго имах предвид, но е доста дълго за обяснение в коментар. Накратко, Вие би трябвало да сте от хората, които животните разбират без думи…
    Ако Ви е любопитно и Ви се губи време🙂 погледнете при мен „Комуникация” http://wp.me/p9rCf-s и продължението „Език по рождение”. А ако Ви заинтересува – категорията „Ние и животните”…

Вашият коментар

