Каза, че е бил мъртъв в продължение на 24 минути


Източник: http://beingjakewood.com/

Източник: http://beingjakewood.com/

Исках само да си взема кафе и нещо сладко без някой да ме разпознае в Starbucks. Не очаквах това, което чух…

Едва си намерих тази работа преди три години. В Starbucks ме наеха, въпреки че визата ми изтичаше след 2 месеца. Когато дойде време да си ходя в България, казах, че се налага да се преместя в Baltimore. Увериха ме, че дори без интервю мога да работя в тамошните им обекти…

(Съжалявам, че излъгах…)

– Hi, how are you?

– Good, how are you? What can I get you today ?

– Кексче с джинджифил и кафе.

– ОК.  Хъм… Кое беше кексчето … от моята страна нямат етикети…

– (Показвам го) От скоро ли работиш тук ? Всичко е променено и изглежда различно…

– Така ли? Тук съм само от месец. Приятно ми е казвам се Касир. Откъде си?

– България, а ти?

– Аз съм наполовина турчин, наполовина персиец. …

– Оо, наполовина сме съседи!🙂

– Е, ето ти  и кафето! Приятно ми беше да се запознаем!🙂

Отивам до бара с каните с мляко и сметана. Доливам си кафето с half & half и добавям кафява захар. Излизам от кафенето, Касир минава покрай мен с чаша вода и цигара.

– Та, къде работиш сега?

– Учителка в детска градина.🙂

– О, аз бях преводач. В Афганистан. Три години, върнах се преди няколко месеца. Простреляха ме и бях  мъртъв в продължение на 24 минути.

– …….

– О! Не исках да те задържам…🙂 Have a good day! Take care! It was nice meeting you!

– ……Yeah, … nice meeting you! …

One response to “Каза, че е бил мъртъв в продължение на 24 минути

  1. ??? как успя да не зададеш 100 въпроса… Мъртъв в продължение на 24 минути???

Вашият коментар

