Любовта трае три години


Благодаря ти, Марк Мароние,

че ме вдъхновяваш точно когато и моята любов празнува три години!🙂

Фредерик Бегбеде – човекът, който създава модерните илюзии – т.е. рекламните послания, разбулва най-голямата лъжа – ЛЮБОВТА.

Каква ирония…

Авторът ми изглеждаше груб циник и нихилист в „9.99 лв.

В „Любовта трае три години“ ми стана симпатичен.

(Моля ви, прочетете тази книга. Ако вярвате в любовта. Може да я спасите, преди да е станало твърде късно.)

Вкусът на тази книга е трипластов – като зеленчуков хляб: първо усещаш отделните трохички и грахчета, после сдъвкваш всичко на гъста кашичка и накрая, когато въглехидратите се разтворят в устата ти, става сладко…

сп. "Меню", снимка: Драгомир Матеев за ДАРСС

сп. "Меню", снимка: Драгомир Матеев за ДАРСС

6 responses to “Любовта трае три години

  1. mnogo istina ima v zaglavieto bez da sum q chel , kupih q na gadjeto si predi 5 godini i kaza da ne q cheta .. sled kato napravihme 3 godini se razdelihme.

    • О-оо.. Наистина ли? Иронията е, че книгата казва обратното – любовта трае толкова дълго, колкото я поддържаш жива…Но авторът е рекламист и го бива в създаването на силни заглавия…На мен ми се ще да вярвам, че любовта е вечна, но си имам едно наум…

  2. Привет🙂
    Като човек, който е прочел всички книги на Бегбеде, издадени в България, съм склонна да се обърна към авторката на блога…

    „Каква ирония…

    Авторът ми изглеждаше груб циник и нихилист в “9.99 лв.“

    В “Любовта трае три години” ми стана симпатичен.“

    Не мога да разбера как е възможно авторът да Ви се струва циник и хедонист, какъвто той всъщност Е, при прочита на една от най-силните и въздействащи негови книги, а да Ви стане симпатичен посредством „Любовта трая три години“ – също великолепна книга – която обаче не го представя в кой знае колко по-различна светлина… Да, тематиката на книгата е съвсем различна, но индивидуализмът на Бегбеде си е същият.
    Чистосърдечно Ви препоръчвам да прочете „аз вярвам! аз също не“, книгата е написана в съавторство с кардинал Жан-Мишел ди Фалко, епископ на Гап. Мисля, че тази книга ще Ви помогне да изградите цялостно и обективно мнение за Фредерик Бегбеде.

    • 🙂 Симпатичен ми стана. Усетих го по-близък. По-уязвим. Разпознах свои емоции в думите му. Как може мнението на един човек да стане обективно?

  3. Може да стане по-обосновано, обективно… мнението трябва да бъде обективно дори за самия себе си – да можеш да кажеш аз мисля това и това, защото или заради това. Също бих добавила, че едно мнение е обективно тогава, когато е изградено въз основа максимално много фактори, които биха му повлияли.
    P.S. Книгата наистина си струва.🙂

  4. „Аз вярвам, аз също не“ мен пък малко ме разочарова, а също като Теодора съм изчела всичко преведено на български от Бегбеде и сега чакам най-сетне Ваканцията в кома.
    но съм абсолютно съгласна, че „9,99“ е най-силната му книга, което в никакъв случай не значи, че имаме право да пропуснем останалите :))

Вашият коментар

