Изкуството да бъдеш БОГ, Морган Скот Пек


Книга – опора.

Когато имам от онези моменти, в които не съм оптимист, не съм щастлива и нямам енергия,

нещата, които съм прочела в книги като тази, ме зареждат.

Скоро ще я прочета отново. Знам, че ще я разбера по нов начин.

Издателство КИБЕА.

4 responses to “Изкуството да бъдеш БОГ, Морган Скот Пек

  1. Кремена Джорджева

    Здравейте, Мая. Това е любимата ми книга. Отвориха ми се очите, сърцето и душата когато я прочетох за първи път преди може би 10-15 години. И аз в определени моменти се връщам към нея за зареждане.

    • Здравейте, Кремена.🙂 Много е полезна, особено ако ти попадне в момент, в който имаш нужда от нея. Извинявам се на момчето, което ми я даде, а аз така и не му я върнах…🙂

  2. Mnogo dobra!

  3. Пламен Благоев

    Дайте линк за онлайн „Хора на Лъжата“, моля! Това тук се чете лесно, пробвайте с тази, която търся ;))).. За да сте истински щастливи, а не само озъбени като пред огледало, е нужно да познавате и другата страна, мисля :)…..

Вашият коментар

