Смело е да се издават книги за internet. Не мислите ли?
Ами че още утре ще има новости, които няма да бъдат включени или пък ще променят значението на написаното.
Мисля, че авторките на тази книга, бидейки от години замесени в сферата на е-маркетинга, са наясно с това.
Постарали са се да го избегнат, като са представили основните положения, които не се очаква да се променят – поне в идните няколко години.
В „Уеб сайтът…“ прочетох за блоговете – статистика и тенденции в световен мащаб; за А,Б в създаването и оптимизирането на сайтове; за реални кампании, проведени у нас…
Издава: Ciela.
Не успях да се уредя с покана за представянето на книгата. А чух, че партито е било приятно…
За реванш – рецепта за парти ордьовър:
Краставички с пастет от сьомга

сп. “Меню”, снимка: Драгомир Матеев за ДАРСС
Благодарим за коментара! Покана – за следващата книга се надяваме да не забравим да изпратим! 🙂
Жюстин
Благодаря предварително! 🙂 Дори и тогава да не бъда в България, ще бъда поласкана от поканата! Успехи!
Книгата е прекрасна!!!! Това беше и причината да я изберем за награда на най-активните ни потребители (contacto.bg) за месец юли. Дано авторките склонят да ми дадат автографи 🙂
Смятам да закупя и останалите три книги от поредицата: „Онлайн маркетинг. Мисия още по-възможна“, „Интернет рекламата. Мисията – възможна“, “ Първите в българския интернет“ ( в обратен ред са, но нищо :-І) – дано намеря останали копия по книжарниците 🙂
По-добре късно …..
Да, книгите още могат да се намерят. Виждала съм ги. Но що се отнася до литература за интернет, предпочитам най-новото.
При все това смятам, че са много добри и че са основополагащи за интернет обстановкатав България. Така че за по 11-12лв. всяка книжка си заслужават инвестицията, дори данните, публикувани вътре да не са актуални на 100%