Не пуша вече, Алън Кар


Авторът нарича метода си „Лесният начин“.

Да си призная, трудно ми е да откажа цигарите, защото това влече след себе си и други промени – на навици най-вече. Увеличаване на апетита; неспокойствие, а после леност… и т.н.

Според метода на Алън Кар, когато отказвам цигарите на мен ще ми бъде приятно.

Хм.

Поне за да проверя неговата теза, ще опитам…. Поне за ден….

Детайли

Всъщност, веднъж отказах цигарите за цели 6 месеца! От тогава обаче вкусът ми се промени и започнах да ям повече месо… 🙂 Телешкото ми е любимо.

Телешко бонфиле с мащерка на тиган

сп. “Меню”, снимка: Драгомир Матеев за ДАРСС

6 responses to “Не пуша вече, Алън Кар

  1. как да се снабдя с книгата на Алан Кап „Не пуша вече“

  2. Грешка.
    Как да се снабдя с книгата на Алън Кар, „Не пуша вече“
    Очаквам отговор
    Поздрави, Мери

    • ако не си я намерила още – kitarosan@mail.bg и ти я пращам.Бях я намерил безплатно от някъде (сканирана ,ама добре се чете)

      • О, благодаря ти, Росен. Аз имам книгата и не пуша вече. Освен това откакто се преместих да живея в Щатите, ако запаля цигара винаги съм зяпана укорително или дори порицана как така може да се тровя по този гнусен начин. Помага.

  3. Нямах никакви очаквания към книгата. Не вярвах че ще е някакво силно средство срещу цигарите, въпреки че предварително видях колко много хора я хвалят. Все пак какво може да направи една книга….хм…бих искал да спестя всичките суперлативи за да няма неправилни очаквания….Прочетох я и вече не пуша..бях сериозен и всеотдаен пушач…За мен тази книга работи безотказно , ако е прочетена добре .

Вашият коментар