Sex – male поема


Мъжки стих

Здравей, харесваш ми, страхотен си.

Привличаш ме и без да си говорим.

Оглеждам те добре и осъзнавам,

че тръпка в коленете ми се появява.

.

Мускус, потни жилести ръце.

Висок, изправен, с плътни устни.

Циничен смях, умислено лице.

Поглед гъделичкащ, остър, вкусен.

.

Картинен речник ако имах

твоя снимка бих поставила до „МЪЖ“.

Типичен си за моите представи –

перфектен, правилен и подходящ.

.

Не ме познаваш,

а съм те срещала милиони пъти –

На някого напомняш ми. Кълна се.

.

Виждала съм те в TV реклама

как си миеш зъбите в модерната си баня.

И в пълнометражен film

като герой с опасности, стъкла и дим.

.

Чудя се, какво ли би било

ако не бях възпитана от твойте медии,

дали пак бих те имала за идеал,

чудя се, какво ли би било?

One response to “Sex – male поема

  1. 🙂 толкова много мисли нахлуха в главата ми докато четях, че сега не мога да кажа нищо…

Вашият коментар

