Какво си купих от базара на книгата


Върнах се от НДК преди няколко часа. Радостна съм. Купих си 4 книги.

Тръгнах си към 19:30 и отвън на някаква арена по случай конкурса за най-добра училищна песен, Боби Турбото крещеше щуротии, за да ентусиазира насъбралата се публика. Това не ми се върза с базара на книгата🙂 Никак. Първо си взех тези двете. Паулу Коелю си чета редовно. За да си купя романа на Богдан Русев – имам сериозна причина. Но за това – друг път.

Продължих да се шляя между щандовете. Видях биографията на Опра и още ме е яд, че не си я взех. Съжалявам и за Фучеджиева…Изглежда е голяма работа. Следващият път!

Няколко пъти попаднах на клети издания намалени на по 5 лв. и натрупани една върху друга, отделно от подредените на рафтовете. От жал им обърнах внимание, обаче… имаше причина да са на тази цена. С едно изключение … български автор…. думата „жарава“ в заглавието…. чела съм някъде за нея, но все пак я отминах.

След това видях усмихнатите девойки на щанд с книги на български и английски език. Някои от тях вече съм чела. Видях доста бизнес литература, дизайн и архитектура.

Заложих на сигурно – взех си Котлър.

Ставаше късно. Тук-там започнаха да гасят осветлението и да прибират книгите. Направих едно последно кръгче – реших да спра с покупките дотук.

Към два от щандовете ме привлякоха необичайните корици. На първия не можа да ме спечели нито едно заглавие, но от втория си купих тази – по „жарката препоръка“ /мисля, че така се изрази/ на господина зад щанда.

Непознато име от непознато за мен издание.  Той обаче така вдъхновено ми представи книгите, че не можех да не си взема поне една. Даде ми още визитка, хубав хартиен плик и каталог с най-новото от Алтера.

Ще пиша пак когато ги прочета… или поне, когато ги започна🙂

П-с: Сега особено ме вълнува темата за онлайн маркетинга и като видях книга със заглавие „Интернет брендинг“ /мисля, че това беше/, се зарадвах и я разлистих.

Е, не си я взех.

Изданието беше от 2001 г. За интернет.

Seriously?

8 responses to “Какво си купих от базара на книгата

  1. Оо, супер за Богдан Русев! Вчера го видях на представянето на Project Dostoevski, където беше поканен в качеството си на добър приятел на Радо Парушев да прочете един кратък откъс от романа. И направи просто брилянтно шоу : )

    А на „Къщата“ й се глася от доста време, защото съм голям фен на стила на Богдан Русев още от времето, когато беше малък и пишеше книги игри с псевдонима Робърт Блонд, хехе : )

    • Хм, чета я тази книга и ми е тъпо, че досега не съм знаела, че Богдан Русев пише книги..

  2. Ами ако не се лъжа, има само два романа… След книгите-игри, които вече май изобщо няма къде да се намерят…

  3. Олга Тукарчук е полска писателка с около 4-5 книги зад гърба си. Става, но някои от книгите и са малко бавни. Все пак е съвременен автор – трябва да се поущрява.🙂
    Надявам се да ти хареса.

  4. Хм. Срамота, че не съм я чувала досега. „Бавна“ казваш? Ще видим…🙂

  5. Не съм много навътре в славянската литература, обаче поне аз на динамичен полски автор не съм попадал, хехе : )

  6. Аз пък изобщо не съм чела полски автори и съм ужасно любопитна.

  7. станислав лем, уе

Вашият коментар

