Виждали ли сте как бабите тичат за трамвая


В София често виждам баби, които тичат, за да хванат трамвая. Някои от тях са натоварени. Други стъпват нестабилно или куцат. Изморени са и напрягат всичките си жили, за да успеят да скочат в косервната кутия. Мисля си: ‘Едва ли бързат за някъде. А и 7 минути след този ще дойде друг’.

Защо тичат?

А колко е дразнещо да откриваш, че това, което забелязваш около себе си,

това, на което се присмиваш,

това, което сочиш с пръст, си ТИ

Да, аз също тичам, и то много по-бързо и нетърпеливо, от бабите.

За някъде, където преди съм била и много ми е харесало.

За някого, когото не искам да пусна да си тръгне.

За нещо, от което имам нужда.

И се страхувам, че ако не се задъхам от тичане, че ако не се изморя от препускане,

не мога да кажа, че съм направила всичко възможно

и това винаги ще ми тежи.

Не ми е хрумвало, че ако поседя мирно и търпеливо на едно място,

по-бързо ще дойде следващия трамвай!

😉

One response to “Виждали ли сте как бабите тичат за трамвая

  1. хе

    само глупакът знае откъде ще изскочи заекът и съответно го дебне там, откъдето е рещил, глупакът му с глупак, че ще изскочи.

    а мечо пух е мъдър!

Вашият коментар

