Марка трепач, Франк Лейн


Ясно, разбираемо и увличащо. Четох я с химикал и маркер в ръка. Съдържа много скъпи уроци, подчертани и УГОЛЕМЕНИ, така че да не ги пропуснеш.

Разказва реални истории за реални марки. Освежаващо – далеч по-полезно от университетските лекции.

Не знаех, че глобалната марка “Johnson & Johnson” e имала сериозен гаф, преодоляла го е благодарение на хитра маркетингова кампания, след което е повторила гафа и пак е спечелила аудиторията!….

стр 92.:

“Мисля, че всяка марка си има опорна ос крак, на който стои, както в баскетбола. Докато пазите равновесие върху тази ос, можете винаги да направите една стъпка, в която и да е посока. Но не можете да смените мястото на тази ос, на този център на равновесие. В баскетбола трябва да дриблирате, за да го направите. В бранд мениджмънта няма дриблиране.“

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s