9.99 лв., Фредерик Бегбеде


Хубава книга, кофти стил. Трескав разказ на поредния хамлет. Не се чете лесно, но не можеш и да спреш по средата.

Завладява с откровеност, сарказъм, вулгарност и стъписващи прозрения за рекламния бизнес и психиката на модерните хора.

Много, много слогани…

Отваря ти очите за рекламите, с които свикваш и започваш да харесваш, докато не започне да те дразни силата, с която ти влияят.

Една приятелка ми каза, че трябва да прочета и “Любовта трае три години” от същия автор. Все още не съм. Страх ме е.

стр. 75:

“Трябва да си признаем, че това, което се случва на повърхността на тази планета, не е важно в мащабите на Вселената. Писаното от един земен ще се прочете само от друг земен. Все пак, на галактиките хич бе им пука, че печалбата на Майкрософт е еквивалентна на вътрешние брутен продукт на Белгия. Или, че богатството на Бил Гейтс е оценено на 100 милиарда долара. Работиш, привързваш се към хора и места, вълнуваш се върху един камък, който се върти в бездната.”

4 responses to “9.99 лв., Фредерик Бегбеде

  1. Мен ми хареса:)

  2. Супер е. Лаконичен и забавен.

  3. Pingback: Любовта трае три години « Читалня

  4. ще я прочета🙂

Вашият коментар

