Законът за привличането, Естер и Джери хикс


„Пари при пари отиват“, „Каквото повикало, такова се обадило“ – оказва се, че това не са само поговорки, …а една диря, останала в езика ни за доказателство на закона за привличането.

Привличаме към себе си това, за което си мислим – добро или лошо – няма значение.

Не само позитивното мислене е силно, отрицателното – също.

Има ли нещо, от което дълго време сте се страхували и само сте си мислели за това и сте се притеснявали…. и накрая то наистина ви се е случило?

Намерете тази книга и я прочетете.

Или поне гледайте Secret.

стр. 77:

„Добро е това, което човек вярва, че иска.“

стр. 134:

„Ти не идваш в този свят, за да твориш с действие. Напротив, действието е начин да се наслаждаваш на онова, което вече си създал с мисълта си. „

Приятно четене!

Издателство Сребърно звънче, 2008

10 responses to “Законът за привличането, Естер и Джери хикс

  1. Не само тази книга е стахотна, цялата поредица на Естер е много увлекателна и зарежда със страшно много положителна енергия. А като си пусна и дисковете наистина започвам да гледам по по-различен начин на живота. Благодаря на издателите за възможността да ги имаме!

  2. „Смайващата сила на емоциите“ и „Парите и законът на привличането“ имаха и по 2 диска към тях, на български и на английски език, а наскоро излезе и последната им книга „Ново начало“. Аз си ги купувам, понеже са ми интересни и са написани по начин, който веднага те грабва.

  3. Наскоро един приятел ми даде да прочета „Тайната“ /Secret. Мисля, че най-трудното е, човек да се пребори със съмненията си и да се настрои на постоянна, вътрешно-позитивна честота.

  4. Zdraveite , naistina tozi zakon e neveroqten. Rabotq s nego blizo 2 meseca i rezultatite sa zashemetqvashti. Pishete mi, ako i vie imate podobni + prejivqvaniq na email: desko_plam@abv.bg (Podgotvqm prezentaciq po temata, s koqto iskam da pokaja zashto i kak da izpolzvame tazi taina v ejednevieto si.) Shte se radvam i na vasheto uchastie.

    • Хм :) Искате примери, които да включите в презентацията си? Имам такива, нека помисля… При мен законът работи по странен начин, който не мога да управлявам съвсем: когато ми се прииска нещо, и то силно, помисля си го и после веднага го забравя или нещо отвлече вниманието ми, тогава получавам точно това, което съм си представила. Но ако много взема да мисля…. нещата се объркват, връхлитат ме страховете, притесненията…. и не мога да привлека това, което наистина искам.

      • При мен става по сащия начин и не мога да разбера защо. Обърквам се и не знам какво да правя. Ако си намерила някакво решение или обяснение, моля те кажи ми.

  5. Изчел съм много автори на тази тема, но Естер и Джери Хикс са най-сериозните и задълбочени, които съм чел. Много ги обичам и самото четене на книгите повдига моите вибрации.

  6. Иван Аршинков

    Здравейте, приятели. Искам да споделя едно преживяване с вас. И така, според учението на Абрахам, всичко , което е необходимо за да постигнем нещо е да поискаме и след това да повярваме, или да спрем да пречим на това, което сме пожелали с нашите противопоставящи се мисли. И това, което сме поискали трябва да дойде, по силата на закона за привличането. Винаги когато пътувам до Пловдив имам навика да си купувам по книжка, две…След около няколко дни ми предстоеше едно такова пътуване. Вътрешното ми чувство казваше, че трябва да си взема две точно определени книги, които към настоящия етап щеше да са ми изключително полезни…Според средствата, които на този момент можех да отделя имах възможност да си позволя само едната книга…но вътре в себе си много, много силно поисках да си ги взема и двете…и ето денят на пътуването ми настъпи и имах средства само за едната…Казах си добре, ще си взема една книга, а пък и на другата ще и дойде времето, някой ден, и с тези думи забравих за втората книга. Автобусът ми пристигна в Пловдив. Бях седнал най-отзад. И така ми се наложи да почакам на опашка докато пътниците пред мен слязат. Точно до вратата на автобуса имаше една възрастна жена, която имаше багаж и за това пропускаше хората през себе си, за да може на спокойствие да си излезе с нещата. Бях последен на опашката. Ето че дойде и моят ред да мина покрай нея, но тя не мислеше така. В този момент тя реши да си вземе багажа, който беше на задната седалка и за това трябваше да я почакам да го стори. Докато я чаках, повдигнах главата си над нея ( всички знаете, че над всяка седалка на пътническите автобуси има нещо като багажник, където хората да оставят своя багаж); на ръба на въпросния багажник стърчеше края на една книга. Можех да видя цената й. Сърцето ми трепна, тъй като по корицата, която се показваше можех да разпозная, че книгата е на авторите, на които беше втората книга, която исках. В първия момент си помислих, че е някоя от старите им книги. Протегнах ръката си и я взех. О, Боже, това беше точно, книгата, която исках. Огледах се, всички си бяха отишли. А интуицията ми подсказа, че книгата не е на никой от пътниците. Взех я. Отново и отново благославях щедрата Вселена, която ме смая за пореден път със своята гениалност. В този момент разбрах, че бях осъществил принципа на проявлението. Бях поискал силно, и след това, чисто несъзнателно си бях казал, че ще дойде времето, когато ще мога да имам книгата, т.е. бях спрял да се съпротивлявам, че я нямам или, че не мога да си я позволя и Вселената ми я донесе по удивителен начин. Така си тръгнах от Пловдив с двете книги, точно както трябваше да стане.

  7. Звучи направо приказно! Моите поздравления братле ツ. A aз си връщам думите назад „Изчел съм много автори на тази тема, но Естер и Джери Хикс са най-сериозните и задълбочени, които съм чел.“

    Ефективна сетивна проекция за всеки ден – Хосе Силва Младши и Ед Бернд Младши .ت

Вашият коментар

